Eskolaz kanpoko jarduerak

Yogan, robotikan eta antzerkian murgiltzeko aukera eskaintzen da

yoga

YOGA

Norbere burua eta, era berean, ingurunea hobeto ezagutzeko herramintak eskaintzen dituen diziplana da yoga, hala nola, gorputz jarrerak, arnasketak edo meditazioak. Eskolaz kanpoko ekintzetan ere gure ikasleek barne sendotasuna garatzen jarraitzeko aukera dute. Eskaintza hau LHko ikasleentzat izaten da.

robotika

ROBOTIKA

Urtez urte eta egunez egun, gizartean teknologia berriak pisu garrantzitsua dute. Robotika eta programazioaren bitartez, pentsamendu konputazionala garatzen doa eta gainera teknologia berriak euskaraz bizitzeko aukera berritzaileak ahalbidetzen ditu. Eskaintza hau LH4tik LH6rako ikasleentzat izaten da.

aretoa

DRAMATIZAZIOA-ANTZERKIA

Ekintza hau ere eguerditan egiten da Ikastolako arteo nagusian. Dramatizazioa ardatz hartu eta komunikazio berbala zein ez berbala landuz eramaten da aurrera ekintza hau. Adinaren arabera antolatzen dira taldeak. Talde hauek ere ikasturte amaieran emanaldi bat egiten diete Ikastolako familiei.