Cooking!!

Lehen hezkuntzari agur esan aurretik LH6ko ikasleen ingeleseko azken proiektua COOKING edo sukaldaritza izan da. Lehenengo hiztegi pila bat ikasi dute. Ondoren errezetak ikusi dituzte. Gerora errezetak nola idatzi behar diren ikasi dute eta azkenik beraiek proposatutako errezetak egin dituzte!!

Artezkaritzako hautagaiak 2021

Ekainaren 17an egingo da ez-ohiko batzar nagusia. Besteak beste, artezkaritzako guraso-ordezkariak aukeratuko dira bertan.
Batzarrera joaterik ez baduzue, gogoratu zuen botoa delegatu dezakezuela ondorengo ahalorde-eredua betez.

Artezkaritzako hautagaiak 2021

Ibai inguruko istorio zaharrak DBHko eraikinaren atarian

Ibai inguruko istorio zaharrak eta anekdotak DBHko eraikinaren atarian

Kresal usaina nabaritzen da Orioko Herri Ikastolako jolastokian aste honetan zehar. Ibai inguruko istorio zaharrak eta anekdotak entzun ditzakegu barre algara eta besarkaden artean. -Eta hi, ze familitakoa haiz ba? Halako edo bestekoa! - Birramon, aiton-amon edo famili artekoen loturak eta erroak nabarmen ari dira geratzen astean zehar.

Emozioz betetako agurra Mari Carmen eta Mari Joseri.

Etapa amaitzear dauden guraso zein ikasle taldearen eskutik maitasun handiz prestatutako omenaldia jaso zuten Mari Carmen eta Mari Josek pasa den ostiralean.

Albisteak-era harpidetu