Albisteak

LH4koak itxaspeko bueltan!

Orioko Herri ikastolako LH4ko ikasleak Itxaspeko buelta egitera joan dira gaur. Familiarizazioa gaur bukatu dute eta eguraldi ona aprobetxatuz aukera paregabea izan dute talde kohesioa lantzeko. Aldapan behera hondartza aldera jeitsi direnean parkean ibili dira jolasten. Ondo pasatzen denean gertatzen dena gertatu da gainera: beste mila plan eta eskurtsiorekin bueltatu dira!

Ikasleak Karkarako kazetari

Herriko aldizkariak, Karkarak, aukera paregabea eskaintzen digu ikasleak kazetari gisara aritzeko. Lau hilabetetik behin Orioko Herri Ikastolari egokitzen zaio Karkarako orri bat idaztea. Atal batean LHkoek elkarrizketa bat egin ohi dute eta zutabe batean, berriz, DBHkoek iritzi artikulu bat osatu ohi dute. Aukera paregabea da gelan egiten ari garena herriari azaltzeko, komunitatea indartzeko.

Eskola Kirola martxan da!

Iazko parentesiaren ondoren, aurtengo ikasturtean eskola kirolari berrekingo diogu.

Liburutegira bisita

Orioko Herri Ikastolan familiarizazioan murgilduta gaude. Zer da familiarizazioa? galdetzen digute askok… poliki- poliki hastea litzateke, lagunekin eroso egoteko tartea hartzea, irakaslea ondo ezagutzeko aukera izatea, gure buruarekin eta ingurunearekin ondo gaudenean baikaude ikasteko prest… Familiarizazioaren parte izan da Orioko liburutegira bisita egitea.

Neskak ere zientzialari!

Iaz, DBH1eko ikasleek neskak zientziara hurbiltzea helburu duen Inspira Steam programan parte hartu zuten. Aurten esperientzia errepikatuko dugu, Ana Viso eta Lohituzne Solabarrieta gurasoen parte hartzeari esker.

Etorkizuneko bertsolari bila

Berriro martxa hartzen ari gara Orioko Herri Ikastolan, familiarizazioan mugilduta gaude! Gaur bertso- eskolako kideak etorri zaizkigu bertso saio txiki bat eman eta bertso- eskola ezagutaraztera, Iñaki Gurrutxaga eta Egoitz Eizagirre. Mailaka bildu gara pergolan eta erronka ezberdinak jarri dizkigute. Lehenengo denon artean bertsotan erabiltzen diren bost doinu bilatu ditugu. Lehenengo erronka lortuta! Gero gure mailako lau pertsona atera dituzte. Bakoitzak errima bat esan eta lau errimekin bertsoa osatu du Iñaki Gurrutxagak. Ondoren, Iñaki Gurrutxaga izkutatu egin da eta denon artean pertsonaia ospetsu bat aukeratu dugu. Koplaka Egoitz Eizagirrek emandako pistasz pista asmatu behar izan du zein zen aukeratutako pertsonaia, baita asmatu ere!

Orio, arrantzale herria

Ikasturte bukaeran Orioko izaera arrantzaleari buruzko proiektuak landu zituzten 2 astez Orioko Herri Ikastolako DBHko ikasleek. DBH 1ekoek koreografiak landu zituzten, 2. mailakoek bideoak eta DBH 3koek podkastak.

Mari Carmen eta Marisak, merezitako agurra jaso dute

Gaur goizean une oso berezi eta hunkigarriak bizi izan ditugu Orioko Herri Ikastolan. Urte luzeetako lanaren ostean, ondo merezitako erretiroa hartzeko unea iritsi zaie Marisa Aranburu eta Mari Carmen Arrillagari, biak ala biak oriotarrak.

HH5eko ikasleak LH1eko espazioak ikusten izan dira

Ikasturte honetako azken ikastola eguna iritsi da eta honekin batera baita agurrak ere. Ikasleek urte batzuetan beraien bidelagun izan direnak agurtuko dituzte mailaz aldatzen direlako, beste batzuek beraien gelari agur esango die solairuz edo eta eraikinez aldatuko direlako, DBH4. maialakoek HH2tik beraien izatearen zati handi bat izan den Orioko Herri Ikastola agurtuko dute…

Orriak

Albisteak-era harpidetu