Albisteak

Cooking!!

Lehen hezkuntzari agur esan aurretik LH6ko ikasleen ingeleseko azken proiektua COOKING edo sukaldaritza izan da. Lehenengo hiztegi pila bat ikasi dute. Ondoren errezetak ikusi dituzte. Gerora errezetak nola idatzi behar diren ikasi dute eta azkenik beraiek proposatutako errezetak egin dituzte!!

Artezkaritzako hautagaiak 2021

Ekainaren 17an egingo da ez-ohiko batzar nagusia. Besteak beste, artezkaritzako guraso-ordezkariak aukeratuko dira bertan.
Batzarrera joaterik ez baduzue, gogoratu zuen botoa delegatu dezakezuela ondorengo ahalorde-eredua betez.

Artezkaritzako hautagaiak 2021

Ibai inguruko istorio zaharrak DBHko eraikinaren atarian

Ibai inguruko istorio zaharrak eta anekdotak DBHko eraikinaren atarian

Kresal usaina nabaritzen da Orioko Herri Ikastolako jolastokian aste honetan zehar. Ibai inguruko istorio zaharrak eta anekdotak entzun ditzakegu barre algara eta besarkaden artean. -Eta hi, ze familitakoa haiz ba? Halako edo bestekoa! - Birramon, aiton-amon edo famili artekoen loturak eta erroak nabarmen ari dira geratzen astean zehar.

Emozioz betetako agurra Mari Carmen eta Mari Joseri.

Etapa amaitzear dauden guraso zein ikasle taldearen eskutik maitasun handiz prestatutako omenaldia jaso zuten Mari Carmen eta Mari Josek pasa den ostiralean.

Kurtso bukaerako irteerak

Ez da normaltasuna, baina badu normaltasun kutsua. Kurtso bukaeran betidanik egin izan dira mendi bueltak eta aurtengoan ere hasiak gara!

Landareak proiektuaren barruan… baratza bisitatzen!

Joan den ostegunean, LH1A gelako ikasleak, gelako gurasoa den Mikelekin, lagun  baten baratza ikustera joan ginen. Tomateak, azenarioak, letxuak, erremolatxa, kalabazina, brokolia eta garaiko beste barazki batzuk ikusteko aukera izan genuen. Osasuntsu egoteko barazkiak jatea zein garrantzitsua den ere ikasi genuen, gainera.

LH2ko igerilariak ikastaroa jasotzen

“Igerian ikasi” kanpaina jartzen du martxan Foru Aldundiak urtero- urtero LH1 eta LH2ko ikasleentzat. Haurrek igerian ikastea du helburu ikataroak. Aurreko urtean itxialdian geundela eta ez zen posible izan eta aurten, berriz, behintzat maila bati eskaintzea pentsatu da, LH2. mailari hain zuzen ere.

Bide hezkuntza eta cibersegurtasunari buruzko hitzaldia

Rakel Delgado LH5eko  gurasoak, bide hezkuntza eta cibersegurtasuna buruzko hitzaldi  bat eman digu.

Lau saritu eskolarteko bertso paper lehiaketa

Ikastolen Elkarteak eta Bertsozale Elkarteak urtero eskolarteko bertsolari txapelketa antolatu ohi dute. Juanjo Respaldiza da horren arduradun eta bi modalitate izan ohi ditu: ahozko eta idatzizkoa. Idatzizkoak kurtso bukaerako eskurtsio kutsua izan ohi du, LH6. mailako ikasleak herri batetara joan, gaia jaso eta hantxe idatzi behar izaten dituztelako bertsoak.

Orriak

Albisteak-era harpidetu