7 KP ikastetxeetako matematika irakasleak Innovamaten ebaluazioaren inguruan hausnartzen

2023/12/01

Aste honetan, Orioko Herri Ikastola, aurrekaririk gabeko ezagutza trukearen epizentroa izan da, 7 KP (Konfiantzaren Pedagogia) ikastetxeetako matematika-irakasle askoren bisita jaso baitu. Haren presentziaren helburu nagusia Innovamat hezkuntza-sistema partekatzea eta ebaluazioaren inguruan hausnarketa egitea izan da, matematikaren ikaskuntza-prozesua birdefinitzen duen metodologiari buruz, hain zuzen.

Innovamat hezkuntza-ikuspegiaren berrikuntza da, matematika-kontzeptuak eta -prozedurak eskuratze hutsetik harago joaaten da.

Innovamaten helburu nagusia ikasleen artean matematika gaitasuna sustatzea da, eta ulermena memorizazioaren gainetik nabarmentzea. Horrek esan nahi du urrundu egin behar dela eredu tradizionaletik, non irakaslea baitzen ezagutzaren igorle hutsa, ikasle bakoitzak aurkikuntza-prozesuan aktiboki parte hartzen duen hezkuntza ingurune batera. Ikasleek ideiak aztertuz eta bere usteak formulatu behar dituzte. Horrela, etorkizunerako dituzten erronkei arrakastaz aurre egiteko trebetasunak garatu nahi dira.

7 KP ikastetxeetako matematika irakasleak Innovamaten ebaluazioaren inguruan  hausnartzen