Ebaluazioa amaitu eta DBHko Ikasleentzako Proiektuen Astea hasi da

2024/06/14

Azterketak amaitu ondoren, DBH 1, 2, 3 eta 4ko ikasleek Proiektuen Astea hasi dute. Aldi horretan hainbat jarduera egiten dira, besteak beste, kirola, aisialdia, ingurumena, komunitateari laguntzeko ekimenak eta herriko hainbat elkarterekin lankidetzan aritzea.

Aste hauek, desberdinak izan arren, oso esanguratsuak dira. Ikasleek poza, urduritasuna eta agurrak nahasten dituzte, ikasturtea amaitzear baitago. Jarduera ugarien artean, nabarmentzekoa da aurten, DBHko obra handiaren prestaketa, non ikasleek aktiboki parte hartzen ari dira gune guztiak prestatuta uzteko.

Jarduera- eta proiektu-multzo horrek aukera bikaina eskaintzen du ikasturteari modu dinamiko eta aberasgarrian agur esateko, komunitatean aztarna positiboa utziz eta ikasleen, irakasle eta komunitate osoaren eta haien ingurunearen arteko loturak indartuz.

Ebaluazioa amaitu eta DBHko Ikasleentzako Proiektuen Astea hasi da