DBH 2ko ikasleak "Amatxon" izeneko proiektu berritzailean egon dira murgilduta, kontsumo eredu justu eta lokala sustatzeko. Gidari izan duten galdera gidaria ondokoa izan da: "Nola bultza dezakegu gure kontsumo eredua justua eta lokala izan dadin? ", kontsumo motak, horien ezaugarriak eta eguneroko bizitzan dituzten ondorioak arakatu dituzte ikasleek.
Proiektuan zehar, ikasleek kontsumo kapitalista eta kontsumo justua bereizten ikasi dute, baita elikagai batek "kodifikazio berdetzat" hartzeko zer baldintza bete behar dituen identifikatzen ere. Ikasketa hori funtsezkoa izan da gure eguneroko hauteskundeek ingurumenean eta tokiko ekonomian duten eragina ulertzeko.
Proiektua borobiltzeko, ikasleek Kahoot-en joko interaktibo bat diseinatu dute, klasean ikasitakoan oinarrituta. Herriko kaleetara atera dira, komunitatea hezkuntza erronka dibertigarri honetan parte hartzera gonbidatuz. Jokoko irabazleek ikasleek beraiek egindako kodifikazio berdea daukan errezetario bat jasoko dute sari gisa.
Proiektu honek ikaskuntza eta kontsumo arduratsuaren inguruko kontzientzia sustatu ez ezik, gazteen eta komunitatearen arteko harremanak estutu ere egin ditu.