Elia irudiaItzulpen automatikoa

KIVA eguna Ikastolan

2024/10/18

Urriaren 16an, gure Ikastolak KIVA eguna ospatu zuen, bullying-a prebenitzeko eta ikastolako giro positiboa sustatzeko diseinatutako programa berritzailea. Jardunaldi berezi honetan, DBHko 1. mailako ikasleak programaren enbaxadore bihurtu ziren, LHko 1. mailatik 6. mailara arteko gelak bisitatuz, KIVAren parte diren printzipio eta jarduerak ikaskideei aurkezteko.

Bisitetan, ikasleek eskolako jazarpen-egoerak identifikatzeko eta prebenitzeko esperientziak eta ezagutzak partekatu zituzten, eta errespetua eta enpatia sustatu zituzten txikienengan. Oso harrera ona izan zuen jarduerak, eta espero da elkartruke horrek eragin positiboa izatea eskola komunitatean, ikasturte desberdinen arteko loturak sendotuz.
KIVA programa, jatorriz Finlandiakoa, bullying-a murrizteko eta ikasleen ongizate emozionala hobetzeko eraginkorra dela erakutsi du. Hau bezalako ekimenekin, gure Ikastolak ikasle guztientzako ingurune seguru eta abegitsua sortzeko konpromisoa hartzen du, non bakoitzak bere garapen osoa egin dezakeen.
Elkarrekin, gure Ikastola leku hobea egiten dugu!

KIVA eguna Ikastolan